““A finite game is played for the purpose of winning, an infinite game for the purpose of continuing the play.” ”

Monday, November 4, 2013

My Love...

Hye semua... 

lama da x update ne blog.. hoho.. kcian blog.. terabai.. maklumlah terlampau main dota kn.. hohoho.. btw.. 

hari ini, sy nak kongsi cerita tentang kisah sang puteri idaman... 

hehehe.. 

kalo nak tahu, dya la org pertama y dpt buat aku klh kalo bgaduh.. haihh.. x dpt mw mrh dya lama2 ne.. ntah la knapa.. tp geram jgk kdg2 kalo terfikir benda ne.. haha.. kenapa ek.. pastu, dya juga la y buka hati aku tuk mencintai perempuan.. dulu mana pena fikir tntg cinta.. skrg ne.. aisehmen.. da ada gf daaa.. hohoho.. bila aku bsama dya, aku rasa hepi sgt2.. xtw cmna mw explain hepi tu.. tp, kdg2 kalo jln msti jgk gaduh.. :'( .. slh aku ka jgk?? huhuhu.. 

tapi, walau apapun tjadi.. aku akan tetap di sisi dya.. xkn tggalkn dya.. hehehe.. aku mw mewarnai hidup dya selamanya.. sorg y bole didik dya, syg dya, cinta dya dan bahagiakn dirinya selamanya.. aku mahu habiskn sisa hidup aku bersama dya.. wlaupn hidup dlm sederhana.. kalo kaya skalipun tp xhepi buat apa kn? sbb tu la.. duit bole di cari, tetapi kekasih hati susah diganti... hehehe.. dan kalo sekalipun dya pergi dulu, xda sesiapa dpt ganti dya dlm hati aku... 


hahhh.. ne la dya.. hehehe.. ne gmbr dr fb dya aku p curi2 download.. hehehe.. ops.. hehe.. comel kn.. comel sgt2.. xbole lpas ne kalo pandang dya.. msti mw tgok lama2.. kdg2 pndai tsnyum sndri lg kalo pndg dya.. yela.. hepi sgt dpt dya.. hehehe.. cinta pertama dan terakhir in sha allah.. hehehe.. serius ne aku xmw da cari lain.. hahaha.. 

kalo dya baca ne post.. aku nk gtw y aku syg sgt3 kt dya.. aku akn cuba jd y tbaik untuk dya.. walaupun kdg2 pndai bgaduh tba2, tp aku xpna rasa nk bpisah.. walaupun dya pna dan akn lukakan lg hati aku dgn lebih dlm.. I love u so much ifa syg.. hehehe

tu jela dri sy mlm ne.. hehehe.. 

last sekali tgok video ne.. khas untuk nurul afifah... :)




No comments:

Post a Comment